דוד בן גוריון מבקר בבסיס טירוניות בשנת 1953

כאשר נפגש בן גוריון עם אחד מאנשי הסגל בבסיס הטירוניות שאלתו הראשונה היתה קשורה דווקא לאסתטיקה של בסיס הטירוניות אך בהמשך ניתן לראות עד כמה דאג ל"פרחים האמיתיים" , לטירוניות עצמן.

בן גוריון מתעניין בהווי ובלוגיסטיקה וכן בשביעות הרצון של המתגייסות משירותן.

דוד בן גוריון בחדר העבודה בשדה בוקר . אוסף ארכיון צה"ל ומעהב"ט מס' תצלום 2595/36/ב1 מקור התצלום: מערכת במחנה צלם:לא ידוע



 


 

ראש הממשלה ד. בן-גוריון : "איך אתן מקבלות את המשמעת ? האם מתוך אהבה".

הפרוטוקול מלא 890/1973 תיק 2166

ליקטה ורשמה: אילנית יהודה​

תאריך פרסום: 27/11/2014